Join us on our Journey in Search of a New City Manager: START WITH OUR SURVEY!

Posted on March 1, 2021


(Español abajo)

The Sonoma City Council is interested in getting feedback from you, our community, on our search for our next City Manager. It’s an opportunity to have a community discussion on what’s important and your opinion matters.

City Manager Search Survey

The former Sonoma City Manager retired in January 2021, and the Sonoma City Council is looking for input in the recruiting and hiring of a new City Manager from residents, business owners and staff, and all who care about Sonoma.

We want to hear your opinion regarding the attributes you would like to see in the next City Manager and the most important issues facing the community today. The survey should take no more than ten minutes to complete and will be open through Thursday, March 11th.

Surveys

The survey results will be used to inform the City Council as the Council selects the manager from qualified candidates.  The survey results will be shared with the City Council, consultant, and applicants. Your individual responses will be anonymous and results of the survey will be shared with others in the aggregate when feasible.

Thank you for your interest and participation in the process.

—————————————————————————

El Consejo de la Ciudad de Sonoma está interesado en saber su opinión, nuestra comunidad, sobre la búsqueda de nuestro próximo Administrador de la Ciudad. Es una oportunidad para tener una discusión comunitaria sobre lo que es importante y su opinión cuenta.

Encuesta de Búsqueda del Administrador de la Ciudad

El anterior Administrador de la Ciudad se retiró en enero 2021, y el Consejo de la Ciudad de Sonoma desea contar con la opinión de residentes, dueños y personal de negocios y todos los que se preocupan por Sonoma, para el proceso de selección y contratación de un nuevo Administrador de la Ciudad.

Deseamos escuchar su opinión sobre los atributos que usted desearía ver en el próximo Administrador de la Ciudad y los problemas más importantes que afronta nuestra comunidad actualmente. La encuesta no tomará más de diez minutos para completar y estará abierta hasta el jueves, 11 de marzo.

Encuestas

Los resultados de la encuesta se usarán para orientar al Consejo de la Ciudad en su proceso de selección del administrador entre los candidatos calificados. Los resultados de la encuesta se compartirán con el Consejo de la Ciudad, el consultor, y los candidatos. Sus respuestas individuales serán anónimas y los resultados de la encuesta se compartirán con otros en el agregado en lo posible.

Gracias por su interés y participación en el proceso.

Close window